На Вашу думку, чи готові вчителі до впровадження нової освітньої реформи?

Метод фокус-груп - це якісна методика збору маркетингової і соціологічної інформації в спеціально відібраних групах респондентів, об'єднаних значущими для дослідження ознаками, у рамках яких обговорення фокусується на конкретній проблемі, ведеться модератором і базується на принципах групової динаміки.

Для участі в дослідженні відбираються, як правило, 8-10 осіб, що належать до певної цільової групи. Увага респондентів фокусується на конкретній темі, визначеній замовником.
Особливістю групової роботи в рамках фокус-групи (на відміну від ряду експертних методик, звичайних методик роботи в групах) є наявність принципу групової динаміки, тобто ефекту, що виникає при спільній роботі учасників групи під керівництвом дослідника, взаємовпливу в процесі обговорення.

При груповій взаємодії учасників фокус-групи виникає ефект синергії, тобто нового, часом несподіваного знання, що аж ніяк не могло 6 виникнути в умовах звичайного індивідуального опитування.
На сьогоднішній день фокус-групи є одним із найефективніших методів соціологічних досліджень.

Центр соціально-гуманітарних аспектів реігональних досліджень вже має досвід організації та проведення фокус-групових досліджень. З їх результатами Ви можете ознайомитися за посиланням.

Замовити дослідження.